AGRUPACIÓ ATLÈTICA DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

AGRUPACIÓ ATLÈTICA DE CATALUNYA

Fòrum de discussió sobre temes d'atletisme en general.

ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

Accés a les pistes per esportistes aliens al club

2 participantes
AutorMissatge
minairó

Nombre de missatges : 2

Accés a les pistes per esportistes aliens al club Empty
MissatgeAssumpte: Accés a les pistes per esportistes aliens al club   Accés a les pistes per esportistes aliens al club Icon_minitimeDv Oct 30, 2009 8:48 pm

Bona tarda,

volia passar 1 o 2 dies a la setmana per les pistes per rodar una mica i fer quatre estiraments i quan he demanat informació aquest matí m'han dit que he de pagar la matrícula de l'UBAE i una quota de 38 euros al més. Em sembla una mica massa per poder fer una rodada de 20'-30' i 10' d'estiraments un parell de cops per setmana. L'alternativa es pagar una entrad de 10 euros cada vegada, i no existeix cap tipus d'abonament ...

Serieu tan amables d'informar-me si existeix alguna alternativa? La meva intenció no es entrenar, això ja fa molt temps que ho vaig deixar i no em veig capaç de mantenir la disciplina i el nivell d'exigència, però si que voldria mantenir una mica la forma.

Molt agraït!
Tornar a dalt Ir abajo
ricard

Nombre de missatges : 128

MissatgeAssumpte: T'han informat malament   Accés a les pistes per esportistes aliens al club Icon_minitimeDs Oct 31, 2009 3:23 pm

No t'han donat una informació correcte. Hauràs coincidit amb un informador mal informat.
El Centre Esportiu Municipal Can Dragó té una modalitat d'abonament "pista d'atletisme" i també hi ha una entrada puntual per a la pista. Torna a anar a Recepció de Palestra i digues que vols un abonament de la pista (en el llistat oficial de preus està aquesta modalitat), si segueixen dient que no (que no crec); reclama la presència del Director de la instal.lació i li expliques la situació.

A l'Estadi Serrahima (Montjuic) també pots trobar abonaments de 10 usos que surten molt bé de preu.

Qualsevol cosa que necessitis pots contactar amb nosaltres a aac@ubae.cat

Ricard Llorens
President AAC-UBAE
Tornar a dalt Ir abajo
minairó

Nombre de missatges : 2

MissatgeAssumpte: Re: Accés a les pistes per esportistes aliens al club   Accés a les pistes per esportistes aliens al club Icon_minitimeDt Nov 03, 2009 1:35 pm

Moltes gràcies, Ricard, fins ara anava al Serrahima; al principi vaig fer servir l'abonament de 10 i desprès em vaig fer el passi. Ara m'agafa un amica lluny i per això m'estava informant de les condicions de Can Dragó. Encara no se si podré anar de manera regular, així que de moment miraré si hi ha algun tipus d'abonament 10 o mensual i, si no, agafaré entrades puntuals. En tot cas trucaré o tornaré a passar per Recepció.

Moltes gràcies de nou!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Accés a les pistes per esportistes aliens al club   Accés a les pistes per esportistes aliens al club Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Accés a les pistes per esportistes aliens al club
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1