AGRUPACIÓ ATLÈTICA DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

AGRUPACIÓ ATLÈTICA DE CATALUNYA

Fòrum de discussió sobre temes d'atletisme en general.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Competició 18-19

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jhanna




Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 19/12/2010

Competició 18-19 Empty
MissatgeAssumpte: Competició 18-19   Competició 18-19 Icon_minitimeDg Des 19, 2010 10:47 pm

Un petit caos va passar ahir a la pista coberta de Sabadell, nens sense dorsal tot i que estaven apuntats, horaris diferents als previstos, quatre proves juntes impossibles de fer alhora, etc. Però vull dir que moltes gràcies aquells pares que van estar ajudant a les dues monitores, Marian i Núria que es van trobar soles davant el caos, tot i que van fer la seva feina molt ben feta.
Gràcies papis per la vostra col·laboració, perquè gràcies a comprar dorsals, ajudar a les monitores, grabar videos, etc, els nens van poder competir i passar-ho bé.

Per altra banda diumenge ha estat una bona competició de cross, amb fred, fang, gespa, etc però molt divertit. Ens ho hem passat moltbé, els nens han competit moltbé, cada vegada ho fan millor, hi han hagut molts podis i molts atletes dintre dels set primers.

Ja s'hacava la temporada del 2010, per la meva part, estic molt contenta amb els Alevins de Can Dragó. Han entrenat moltbé, han patit molt i s'ho han passat moooooltbé. Estic orgullosa dels Alevins, perquè m'ho fan passar moltbé i es pot treballar estupendament i els pares m'ajuden en tot el que poden.
Gràcies per aquest 2010, el 2011 a treballar més i millor.

Bon Nadal i Feliç 2011 santa
Tornar a dalt Ir abajo
Passita




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 01/09/2010

Competició 18-19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Competició 18-19   Competició 18-19 Icon_minitimeDl Des 20, 2010 10:45 am

La participació dels alevins i infantils de l'Agrupa a Sabadell va ser fantàstica. I el paper de les monitores igual. Agraeixo especialment el suport i l'ajuda incansable de la Núria (pel que em toca) des de la barrera als alevins, que a sobre anava lesionada.

Però la organització a les instal.lacions va ser molt decebedora. No sabem què va passar exactament, però que els atletes prèviament inscrits es trobessin sense dorsal és inadmissible. Els pares vam haver de "mendigar" dorsals a monitors d'altres clubs. Sort que alguns es van mostrar solidaris amb aquesta situació i van fer possible que, finalment, tots els atletes presents poguessin participar amb dorsal. Però la situació va ser rocambolesca i això no hauria de tornar a passar.

De nou, felicitacions als atletes i a les monitores, i bones festes a tothom.
Tornar a dalt Ir abajo
jb




Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 21/12/2010

Competició 18-19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Competició 18-19   Competició 18-19 Icon_minitimeDt Des 21, 2010 7:06 pm

Sense que soni a excusa, m´imagino que de tant en tant pot pasar un petit caos com el de dissabte. Es tracta que tots (bàsicament, els organitzadors) n´aprenguem d´aquestes experiències.
Només comentar que els pares també ens sentim Agrupa, i per tant no és cap sacrifici l´haver de pidolar dorsals o fer tot el que calgui per aconseguir que tot arribi a bon port. Ja sabeu que podeu comptar amb nosaltres pel que sigui.
Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Competició 18-19 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Competició 18-19   Competició 18-19 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Competició 18-19
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Competició a Bompas
» Nova cacicada de la RFEA

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
AGRUPACIÓ ATLÈTICA DE CATALUNYA :: Fundació FAAC-
Canviar a: