AGRUPACIÓ ATLÈTICA DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

AGRUPACIÓ ATLÈTICA DE CATALUNYA

Fòrum de discussió sobre temes d'atletisme en general.
 
ÍndexÚltimas imágenesCercarRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Possitiva concentració a Badalona

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
agac




Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 09/09/2009

Possitiva concentració a Badalona Empty
MissatgeAssumpte: Possitiva concentració a Badalona   Possitiva concentració a Badalona Icon_minitimeDc Mar 31, 2010 12:22 am

Avui, sota l'organització i acollida de la UGE Badalona, s'ha celebrat la II Concentració d'Entitats.

Han assistit atletes de la UGE Badalona, Nàstic de Tarragona, Fundació AAC i Agrupació Atlètica Catalunya.

Bon ambient, excel.lent treball, interesant xerrada a càrrec de Vicenç Rizo per a infantils, cadets i juvenils. Només ha molestat una mica el fort vent però s'ha superat clarament.

Felicitats a David i al seu equip per l'organització esportiva, la preparació del dinar i el carinyo que sempre rebem dels nostres amics de la UGE.

Ja s'està preparant la III Concentració.
Tornar a dalt Ir abajo
David Gallego




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 07/09/2009

Possitiva concentració a Badalona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Possitiva concentració a Badalona   Possitiva concentració a Badalona Icon_minitimeDc Mar 31, 2010 12:17 pm

Gracies pel vostre comentari. Personalment, ja ho vaig comentar a la concentració, vaig disfrutar molt. Com a Director de l'Escola de la UGE Badalona vaig poder veure com els meus joves atletes van passar una jornada divertida i motivadora. Van realitzar activitats sense la pressió de la competició amb altres nens que no conèixen o conèixen molt poc i això no va impedir que juguessin tots junts i que fessin una bona pinya. Les impressions que he rebut, sobretot dels meus atletes, són molt bones i possitives i ens animem a continuar en aquesta linia.

La xerrada tècnica els ajuda a centrar els seus esforços. Segurament molts ja tenen clar el que volem dir a aquestes xerrades, però de tant en tant se'ls ha de recordar.

Crec que aquestes activitats ajuden a crèixer aquest esport i si més no, ajuden a crear ambient i motivar als més petits.

Com és diu a l'anterior missatge ja s'esta preparant la tercera concentració i crec que el repte es aconseguir que més entitats participin.
Tornar a dalt Ir abajo
segiga




Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 08/09/2009

Possitiva concentració a Badalona Empty
MissatgeAssumpte: el camí es fa pas a pas. FELICITATS   Possitiva concentració a Badalona Icon_minitimeDj Abr 01, 2010 7:53 pm

En primer lloc vull felcitar-vos a tots els organitzadors, participants, etc., per aquesta inciativa i pel resultat d'aquesta jornada.
Si ho pensem bé, només es veuen avantatges en aquesta activitat. Entre tots la farem més gran

Aquí Teniu algunes fotografies mes.

http://picasaweb.google.com/nasticatletisme
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Possitiva concentració a Badalona Empty
MissatgeAssumpte: Re: Possitiva concentració a Badalona   Possitiva concentració a Badalona Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Possitiva concentració a Badalona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
AGRUPACIÓ ATLÈTICA DE CATALUNYA :: Fundació FAAC-
Canviar a: